آنلاین

آموزش صفر تا صد حسابداری مخصوص چه کسانی‌ است؟

در نرم افزار حسابداری رایمون قابلیت دریافت بیش از ۶۰ نوع گزارش وجود دارد گزارشاتی مانند مرور حساب ها، تجزیه سنی، دفاتر کل در سطح ساده و تحلیلی، دفاتر روزنامه، تراز های مقایسه ای و تحلیلی در سطح ماهانه و سالانه ،سود و زیان و … همانطور که می دانید سالانه تعداد افرادی که از رشته حسابداری فارغالتحصیل می شوند بیشمارند آیا همه آنها وارد بازر کار می شوند؟ دوره فشرده حسابداری ویژه بازار کار از پایه تا پیشرفته 100% تضمینی برای کلیه ی افرادی است که تمایل دارند به عنوان حسابدار جذب بازار کار شوند و حتی هیچ آشنایی با فن حسابداری و حسابداری مالیاتی ندارند لازم و ضروریست . باید یادآوری کنیم که این نرم افزار برای سازمانها و شرکتهای بزرگ ساخته نشده است. این نرم افزار مخصوص شرکتهای کوچک است که شامل محصولات مختلفی است و هر کدام براساس شرکت و سازمان کارایی متفاوتی دارند. طی سالها تجربه شرکتهای مختلف از این نرم افزار حسابداری موفق، قابلیتهایی چون کاربری ساده و امکان تعریف تعداد نامحدود شرکتها، همگام شدن با سیستمهای روز دنیا از جمله CRM پیام گستر این نرم افزار را، همیشه در صدر جدول بهترین نرم افزارهای حسابداری و مالی قرار داده است. مفهوم حسابداری را علم بکارگیری فنون طبقهبندی، تلخیص، ثبت و بایگانی اطلاعات مالی یک سازمان و گزارشگیری لحظهای از اطلاعات موجود می دانند.

قیمت یک نرم افزار حسابداری می بایست با عملکرد و کارایی آن سنجیده شود. بهعنوان نمونه، علیرغم عملکرد بهتر روش rough-setsFuzzy نسبت به روش ریلیف (ستایش و همکاران، 2012) روش مزبور صرفاً در مسائل طبقهبندی کاربرد دارد. در سال­های اخیر سازمان­های متولی آموزش عالی و گروه­های آموزشی مختلف توجه ویژه­ای را معطوف ویژگی­های فردی مدرسان و تأثیر آن­ها بر روی عملکرد تدریس آن­ها داشته­اند. در ایران نیز مراکز آموزشی براساس سرفصلهای مصوب شورای عالی برنامه ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری، متخصصّان رشته حسابداری مورد نیاز بازارکار را آماده می سازد و در واقع آموزش شالوده حرفه حسابداری است(علمشاهی،52:1385) از این رو موفقیّت در حرفه حسابداری نیازمند ارائه برنامه­های دقیق و اثربخش در حیطه برنامه آموزش حسابداری است. چرا در بخش نظرات سوالتان را نمیپرسید؟ اگر شما نیز تجربه و سابقه استفاده از محصولات اشاره شده در این گفتار یا سایر محصولات تحت وب یا ویندوز یا لینوکس حسابداری و مدیریت امور مالی و منابع انسانی را دارید، دیدگاه های خود را به صورت مستند و مستدل از طریق بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید. در دوره های آموزشی ما شما توانایی ارائه راه های مدیریت پول ، ضبط مالی ، گزارش دهی و فرآیندهای صرفه جویی در پول نقد برای کسب و کار های مختلف را پیدا می کنید.

در این راه با بهرهگیری از سرمایهی انسانی متعهد، متخصص، خلاق و کارآمد و فراهم آوردن امکان نوآوری، پیشرفت شغلی و خودشکوفایی برای کارکنان به این مهم دست خواهیم یافت. اما وظیفه ای که بر دوش یک نرم افزار حسابداری خوب و کارآمد می باشد بیش از برآورده ساختن مفاهیم حسابداری می باشد. یکی از پارامترهای مهم در انتخاب نرمافزار ویژگی متناسب بودن نرمافزار با کسبوکار میباشد، در صورتی که نرمافزار انتخابشده متناسب با کسبوکار شما نباشد قطعاً کارآمد نبوده و نیازهای سازمان را برآورده نخواهد کرد همچنین نرمافزار انتخابشده میبایست مسیر پیشرفت و توسعه کسبوکار شما در آینده پیشبینی کرده و نیازهای سازمان شما را پاسخ دهد، بدیهی است تنها در چنین حالتی است که در آینده نیاز به تغییر نرمافزار مالی و طی کردن مسیر سخت انتخاب نرمافزار جدید را نخواهید داشت. برای ثبت سند حسابداری باید رویداد مالی را شناسایی کرده و اسناد مثبته مربوط به آنها را گردآوری کنید.

آموزش صفر تا صد حسابداری مخصوص کسانی‌ است که می‌خواهند از طریق آموزش‌های اصولی، حضور پر قدرتی در بازار کار داشته باشند و به درآمدهای چشمگیری برسند. این دوره طوری طراحی شده تا حتی افرادی که هیچ اطلاعاتی از حسابداری ندارند نیز بتوانند تمامی رویدادهای مالی را بصورت جامع و کاربردی از زبان مدیران مالی با تجربه بیاموزند.

۵۰ ساعت فیلم آموزشی، تستهای ارزیابی، ۲۳۵ صفحه جزوه pdf و یکسال پشتیبانی ضمن آموزش و حین کار. کافیست برای آموزش حسابداری روزی دو ساعت برنامه‌ریزی کنید تا در کمتر از دو ماه به تمامی تکنیک‌های مفید و مهارت‌های حسابداری در بازار کار تسلط پیدا کنید.

شرکت در دوره آموزش حسابداری ویژه بازار کار مانند سکوی پرشی به سمت اهداف شماست و شما را برای رسیدن به درآمد بالا چندین پله جلو میندازد. این ویژگی باعث می شود تا کاربران و مدیران در خارج از محیط کار خود نیز بتوانند با نرم افزار حسابداری کار کنند که شایان ذکر است جهت بالا بردن امنیت دیتا ، نرم افزار در محیط مشتری نصب می شود و به اصطلاح نرم افزار در بستر Cloud نیست ، در نتیجه هیچ کس جز مشتری به دیتا های مالی سازمان دسترسی ندارد. گروه نرم افزاری کامیشا، پکیجی به نام اورانوس را روانه بازار کرده که روی سکوهای مختلف قابلیت نصب داشته و می توانید از طریق گوشی های هوشمند، به اطلاعات آن دسترسی داشته باشید. تعداد افراد محدود و خاصی در هر سازمان به اطلاعات مالی دسترسی دارند که حتی در بین این افراد نیز ممکن است اطلاعات به صورت یکسان وجود نداشته باشد در نتیجه داشتن حقوق دسترسی به ریز ترین حالت ممکن می تواند برای یک مدیر مالی بسیار مهم باشد. نرمافزار حسابداری شامل یک دفتر کل خردهفروشی است که گزارشات اساسی مانند نرخ سود و زیان و ترازنامهها در آن ثبت میشود.

+ نوشته شده در چهارشنبه 27 بهمن 1400ساعت 9:54 توسط محتوانگار آنلاین | | تعداد بازدید : 129

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]